Reklamačný poriadok
Na Vašej spokojnosti nám záleží, a preto sa každý deň snažíme
robiť našu prácu najlepšie, ako vieme. Stále sme však len ľudia, a tak sa aj napriek nášmu úsiliu občas stane, že sa niečo jednoducho pokazí.
Ak potrebujete vymeniť alebo vrátiť tovar, postup je jednoduchý:
1. Vyplnenie reklamačného listu
Stiahnite si reklamačný list Martoine, ktorý nájdete kliknutím tu. Vytlačte a vyplňte reklamačný list
2. Zabalenia a odoslanie tovaru.
Tovar dôkladne zabaľte a spolu s reklamačným listom je potrebné balíček zaslať doporučene poštou na adresu uvedenú nižšie. Poštovné pri reklamácií hradí zákazník, taktiež prosím neposielajte na dobierku lebo ho nebudeme ho akceptovať.
MARTOINE.sk – Martoine s.r.o.
reklamačné oddelenie
Zornička 911/16
92401 Galanta
Tel.: 0910149253
Po spracovaní Vašej reklamácie Vás budeme obratom informovať emailovou správou do 14 dní od obdržania balíka.
Dôležité :
- pre promptné vyriešenie vašej reklamácie prosím posielajte nám produkty v pôvodnom stave – neopotrebované a nepoškodené, inak nemôzme akceptovať reklamácie.
- Taktiež prosím neposielajte na dobierku lebo ho nebudeme ho akceptovať, vrátane toho, že vaše poštovné náklady na vrátenie tovaru neuhrádzame .
- Uschovajte kópiu potvrdenky o odoslaní tovaru.
- Peniaze – hodnotu reklamovaných položiek vraciame formou darčekovej poukážky alebo na bankový účet, nevraciame v hotovosti či ino prostredníctvom poštovej poukážky.
- V prípade využitia rôznych akcií ako napríklad 1+1 zdarma alebo 2+1 zdarma je pri vrátení potrebné vrátiť všetky kusy, na ktoré sa vzťahuje kombinovaná zľava.
- Taktiež pri stornovaní alebo reklamácií objednávky je potrebné vrátiť aj darčeky k danej objednávke.
- Ak máme náhradný tovar na sklade, odosielame ho ihneď – poštovným samozrejme ZADARMO
- Za vadu tovaru nemožno považovať zmenu vlastnosti tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia alebo nesprávneho používania či nedostatočného skladovania,či vznikla v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu.
- Pokiaľ tovar na výmenu skladom nie je, je potrebné sa riadiť podľa predpokladaného termínu dodania uvedeného na našej webstránke pri danom produkte a daného typu v čase spracovania reklamácie.
- Vymieňame iba kus za kus. Výmena za iný typ, je možná po dohode.
- V prípade vrátenia, peniaze štandardne vraciame do 14 pracovných dní od spracovania reklamácie.
- Pokiaľ bol súčasťou objednávky darček, je potrebné poslať ho spolu s vráteným tovarom späť.
- Balíky na dobierku nepreberáme.
- V prípade nevrátenia darčeka bude jeho hodnota odpočítaná od vrátenej sumy.
- Na darčeky k objednávkam nie je možné uplatniť reklamáciu.
Tím Martoine.SK