Reklamačný poriadok

Na Vašej spokojnosti nám záleží, a preto sa každý deň snažíme 

robiť našu prácu najlepšie, ako vieme. Stále sme však len ľudia, a tak sa aj napriek nášmu úsiliu občas stane, že sa niečo jednoducho pokazí. 

Ak potrebujete vymeniť alebo vrátiť tovar, postup je jednoduchý:

1. Vyplnenie reklamačného listu

Stiahnite si reklamačný list Martoine, ktorý nájdete kliknutím tu.  Vytlačte a vyplňte reklamačný list

2. Zabalenia a odoslanie tovaru.

Tovar dôkladne zabaľte a spolu s reklamačným listom je potrebné balíček zaslať doporučene poštou na adresu uvedenú nižšie. Poštovné  pri reklamácií  hradí zákazník, taktiež prosím neposielajte na dobierku lebo ho nebudeme ho akceptovať.

MARTOINE.sk – Martoine s.r.o.

reklamačné oddelenie

Zornička 911/16

92401 Galanta

Tel.: 0910149253 

Po spracovaní Vašej reklamácie Vás budeme obratom informovať emailovou správou do 14 dní od obdržania balíka. 

Dôležité : 

  • pre promptné vyriešenie vašej reklamácie prosím posielajte nám produkty v pôvodnom stave – neopotrebované a nepoškodené, inak nemôzme akceptovať reklamácie. 
  • Taktiež prosím neposielajte na dobierku lebo ho nebudeme ho akceptovať, vrátane toho, že vaše poštovné náklady na vrátenie tovaru neuhrádzame . 
  • Uschovajte kópiu potvrdenky o odoslaní tovaru.
  • Peniaze – hodnotu reklamovaných položiek vraciame formou darčekovej poukážky alebo na bankový účet, nevraciame v hotovosti či ino prostredníctvom poštovej poukážky.
  • V prípade využitia rôznych akcií ako napríklad 1+1 zdarma alebo 2+1 zdarma je pri vrátení potrebné vrátiť všetky kusy, na ktoré sa vzťahuje kombinovaná zľava.
  • Taktiež pri stornovaní alebo reklamácií objednávky je potrebné vrátiť aj darčeky k danej objednávke.
  • Ak máme náhradný tovar na sklade, odosielame ho ihneď  – poštovným samozrejme ZADARMO
  • Za vadu tovaru nemožno považovať zmenu vlastnosti tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia alebo nesprávneho používania či nedostatočného skladovania,či vznikla v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu.
  • Pokiaľ tovar na výmenu skladom nie je, je potrebné sa riadiť podľa predpokladaného termínu dodania uvedeného na našej webstránke pri danom produkte a daného typu v čase spracovania reklamácie.
  • Vymieňame iba kus za kus. Výmena za iný typ, je možná po dohode. 
  • V prípade vrátenia, peniaze štandardne vraciame do 14 pracovných dní od spracovania reklamácie.
  • Pokiaľ bol súčasťou objednávky darček, je potrebné poslať ho spolu s vráteným tovarom späť.
  • Balíky na dobierku nepreberáme.
  • V prípade nevrátenia darčeka bude jeho hodnota odpočítaná od vrátenej sumy. 
  • Na darčeky k objednávkam nie je možné uplatniť reklamáciu.

Tím Martoine.SK